سوال بازار

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

از امروز تصمیم گرفتم یه سوال بازار راه بندازم . من یه سوالی مطرح میکنم و شما میتونین بهش جواب بدین . سوال این دفعه یه سوال خیلی جالبه که خودم خیلی بهش فکر کردم . اینم از سوال :

 

اگه خدا 2 ساعت وقت

 

به بنده هاش بده و بگه

 

که گناهاشونو ثبت نمیکنه

 

، تو چه گناهی میکنی ؟

منتظر جواباتون تو قسمت نظرات هستم .

 



نظرات شما عزیزان:

outlandish
ساعت0:57---20 شهريور 1390


عاطفه
ساعت9:38---17 شهريور 1390
سلام .ترنم جون با نظرت موافقم چون منم تو خانواده ی مذهبیم گفتم که خودکشی و ادم کشی به من نمیاد فقط گفتم

عاطفه
ساعت17:10---16 شهريور 1390
نظر من کاملا مثل لاله جونه ولی شاید یا خودکشی میکردم یا اونایی رو که ازشون بدم میاد میکشتم البته بگم هیچکدوم از این دو مورد با روحیه من سازگار نیست ولی گناه دیگه ای به ذهنم نمیاد

لاله
ساعت18:29---12 شهريور 1390
سلام، بازم منم ترنم خانوم، اگه اجازه داشتم گناه کنم حتما خودکشی میکردم، من از عذاب بعد از خودکشی میترسم وگرنه تاحالا صدبار این کارو کرده بودم.
پاسخ:نمیدونم چرا نمیتونم وبلاگتو باز کنم . شاید آدرس رو اشتباه میزنی . هان؟


ریحانه
ساعت19:24---11 شهريور 1390
نمیدونمممممممممم
شاید.........
وب خوشگلی داری واقعا
لذت بردم
خوشحال میشم بهم سر بزنی
بای تا های


فاطی
ساعت18:56---10 شهريور 1390
عشقمو بوس بوسی میکنمش میپرم بغلش
پیش نم بیاااااااااااااااا وب
قشنگ انگیز ناکی داری... بیا حتمناااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк